tisdag 8 november 2011

Skön kvällspromenad

Jag har just njutit av en härlig långpromenad med fina Linda. Skönt att komma ut! Dessutom blev jag så taggad på träning igen. Min träning har länge legat på is. Nu är det ändring på det! Bodybalance vore något för mig och löpning så klar. I och med att Erik ska börja jobba dag och inga helgen finns det mer tid för annat på kvällarna. Det känns underbart! Jag mår så bra av att träna!

I går hade jag och Ronja en jätte mysig eftermiddag. Riktig kvalitetstid! Supermysigt. En glad Ronja resulterar i en lycklig mamma. Kärleken till henne bara växer för varje dag!

Har varit dålig på ta kort. Skyller på laddaren som varit försvunnen ett längre tag. Men nu är den hittat och allt är som vanligt igen.

Räknar alla sina nappar (eller tuttar som vi säger)
Skulle försöka mig på en fin närbild, men hon blundar på alla bilder. Dock så jäklas hon med mig här och blundar med flit :)
Dans och sång är en klar favorit. Här sjunger hon till en cd-skiva där dom sjunger om Ronja.


3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på Ronja ! Glöm inte "Pippi-filmen" hit.

    Tiden närmar sig.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad stor hon har blivit, måste vara jätte länge sedan vi sett er. Vore kul om vi kunde ses allihopa igen snart. Kanske fika och lek hos oss någon dag!

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja visst växer barnen snabbt! Absolut, det vore jättetrevligt!

    SvaraRadera