måndag 21 november 2011

111121

Ännu en tenta närmar sig.. Vetenskaplig teori och metod, på fredag med andra ord. Hemtenta denna gång! Så denna vecka finns bara PLUGG. I dag var jag och köpte en ny bok (vilket ni kanske tycker verkar onödigt med tanke på att tentan är på fredag, men denna kurs är uppdelad i 2 delar så jag har användning av den i del2 också).
I morgon ska jag få plugga med brudarna på uni, mycket roligare och dessutom väldigt lärorikt o nyttigt att plugga ihop med tanke på att vi kan diskutera vissa delar. Tummen upp!

Nu ska jag hoppa in i duschen, har nyss varit o tränat! Kondition - 30 min! Kör rätt lugnt nu, använde inte mitt knäskydd och än har jag inga känningar. Tummen upp även där! :)

Sedan blir det nog att klippa älskade E, det är han i stort behov av! Kanske att jag är duktig och fortsätter läsa några kapitel i nya boken.

Au revoir !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar