lördag 19 november 2011

kusinerna bus

Strax efter 9 idag kom Olle (Ronjas kusin) hit. Jag ska vara barnvakt i några timmar. Hittills har dom busat och skrattat mycket, vi gick ut före lunch för att leka på gården. Även Hugo kom dit. Kul!

Nu har jag nyss läst saga och dom två små liven ligger i var sin säng och vilar. La dom först tillsammans i våran säng men det gick inge vidare. Det fnittrades och busades för mkt så jag fick sära på dom. Nu ligger Olle i vår säng och Ronja i sin. Lite skrik och gråt blev det men nu är det tyst och lugnt. Jag ska äta lite lunch, dricka kaffe och sedan ta en dusch.

När familjen L kommer åker vi alla på kalas. Bror ska firas!

Tänkte försöka plugga lite också.

Ps. Tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit på kusinerna bus men helt plötsligt är sladden borta, den som nyss låg i vardagsrummet.. hmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar