fredag 25 november 2011

Om en timme..

Öppnar tentan på cambro. Jag är nervös! Låt det gå vägen. Snälla!

Ikväll väntar tjejkväll, jag och 6 andra tjejer ska äta middag, dricka vin, spela spel, surra och bara ha det super trevligt. Klädvalet är nästan bestämt, svart kjol o tunika/topp.

Jag har inte riktigt fattat att vi åker till Kanarieöarna i morgon :) Väskorna är nästan packade men med tanke på att det har varit fullt upp i skolan har jag bara haft Spanien i bakhuvudet. Och nu är vi snart där. Det känns helt UNDERBART att få åka i väg.

Hinner inte blogga mer.. Ska väcka E som sover! Dom ska vara på förskolan om en timme så jag får tentaskriva i lugn och ro. Önska mig lycka till! Resultatet får vi som sagt veta kl 12! (Himlans nervös blev jag när jag skrev så) :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas tentan gick bra och att ni får en skön semester! :)

    SvaraRadera
  2. Bienvenido ! mucho abrazos y besos !

    SvaraRadera