lördag 12 november 2011

En dag full med roligheter

Här om dagen lockade jag Ronjas hår. Sötnos!

Godmorgon!
Lite tidigt.. För en gång skull gick jag och E i säng tidigt i går, där av är man någorlunda pigg, eller pigg är väl inte heller rätt ord. Men inte lika trött som jag vanligtvis är :)

Idag har vi en dag full med roligheter! Vid 10 tänkte jag och Linda träna Bodybalance, har aldrig kört det förr. Men jag tror att det skulle vara något för mig!
Kl 13 är det dop i Tegskyrkan för Ronjas lilla kusin. Trevligt ska det bli att umgås med alla o fika gott. E jobbar tyvärr 11-20 så han missar den biten.

Middagen serveras i stan hos Karin! Brorsan, Jens och Isabelle skulle även dit vilket Ronja även kommer uppskatta! Ronja och Isabelle har alltid så roligt ihop!

Denne helg innebär inte bara roligt, 2 engelska vetenskapliga artiklar ska jag hinna med att läsa till måndag. 2 långa artiklar! Denna kurs känns väl inte sådär super intressant, tack o lov är den bara i 2 veckor. Men den känns rätt intensiv! Jag ska passa på att läsa lite nu medan Ronja är lugn och snäll :)

TREVLIG LÖRDAG!

2 kommentarer:

  1. Titta på Ronjas ögon... brände du henne när du lockade håret, hon ser ju alldeles förstörd ut MEN söt !!!

    Du var skall man medd dig något, Här ? Mail eller Facebook???

    SvaraRadera
  2. Mamma: Fbook eller mejl, spelar ingen roll!

    SvaraRadera