tisdag 15 november 2011

Pannkaksmiddag

Vilken dag! Jag har hunnit med massor av plugg. Avverkat 2 artiklar + massor av läsning. Mycket kvar med det går framåt, dock sakta men ändå..

Jag och Ronja har ätit pannkakor till middag, pannkakorna blev perfekta. Oftast när jag gör pannkakor går dom sönder, blir brända eller bara blir allmänt fula. Men inte denna gång!

Nu sitter Ronja och myser i soffan framför bompa, hon är nybadad och söt! Jag passar ofta på att dammsuga lägenheten samtidigt som hon badar. Det dras hem otroligt mycket sand från förskolan :)

Jag ska passa på att tända lite ljus och sedan lägga mig i soffan!
I morgon funderar jag på en löprunda, min första på väldigt länge. Jag hoppas solen vill titta fram även då!


"Mamma får jag smaka", är en standard mening
hemma hos oss när det vankas middag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar