onsdag 2 november 2011

Lördag

(Bild från i sommar!)


Godmorgon Lördag!
Lördagar är nog den bästa dagen på hela veckan, helgen har hunnit vara ett tag o dessutom är det mycket kvar av helgen. Vädret är dock inget "lördagsväder", idag borde det vara strålande sol. I stället är det disigt och mörkt ute.
I helgen jobbar Erik. Jag och Ronja får klara oss på egen hand. Idag på dagen hoppas jag att vi ska umgås med Linda och Hugo. Ronja och Hugo är så fina tillsammans, det busas hejvilt!

Ikväll är jag bortbjuden på middag till Sandra, hon har bjudit in 6 tjejer för middag. Det ser jag fram emot. Ronja stannar så klart hemma med Erik som jobbar till 18.

I morgon åker vi till Täfteå och umgås med familjen L. Ronja trivs så bra där, speciellt med Olle. M har även köpt en ny matstol till Ronja när hon var på IKEA, en vit fin som är mer anpassad för hennes ålder. Vi har två stolar sedan innan, den ena känns hon för stor för, den andra tripptrappstolen tycker vi inte om!

Nu ska jag ladda kaffe o göra mig i ordning så vi kan kicka igång dagen ordentligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar