torsdag 10 november 2011

Familjedag





Vi har haft en supermysig dag på Paradisbadet, Ronja är inte blyg när det gäller vattenrutchkanor (stavning?), kallsupar bryr hon sig knappt om. En tuff tjej i lyxförpackning kan man säga ;)

Nu ligger alla rätt utslagna i soffan! I morgon väntas plugg på MB (medicinska biblioteket) med min basgrupp, 2 uppgifter ska vara klara till onsdag. Sedan blir det en tripp på stan med Melissa. Farsdag på söndag, så det är dags för inköp av presenter.

Resten av helgen är fullspäckad med bland annat dop och middagsbjudning.

Nu ska jag kojsa ner mig med familjen!

2 kommentarer:

  1. Tittar på detta för 2:a gången, härliga bilder.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Jag blev riktigt sugen på att åka med Amanda till badhuset i helgen (jag tror att det stavas rutschkana). Kram på er!

    SvaraRadera