fredag 16 september 2011

Håll en tumme är du snäll!

Ikväll ska vi se Gränsen, någon som sett den? Vi har påbörjat den några gånger men då med dålig kvalité, nu har E tydligen fixat den med bra kvalla..

Efter middagen idag for jag ut på en 25 minuters joggingrunda medan E och R promenerade till ica för att köpa lite gotta till ikväll.

Har även hunnit med 1,5 timmes läsning. Nu stänger jag boken och är social med min fina E.

Jag har även sökt till senare del av program idag, vilket innebär att jag sökt till ssk i Umeå nu till våren 2012. Jag hoppas verkligen på en förflyttning fast jag trivs väldigt bra med klasskamrater och skolan i Övik. Men allt skulle underlätta så mycket mer att studera på sin hemort. Håll tummarna för mig! Man söker fortfarande med sina betyg/högskoleprov så därför har jag anmält mig till högskoleprovet IGEN :) Högskoleprovet är ändrat så det ska bli intressant och se hur upplägget är nu. Jag hoppas såklart att det är till min fördel. Håll en tumme där med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar