söndag 11 september 2011

Ett löfte

Godmorgon, kl 6 ville R upp! Tack och lov att solen vill lysa på oss idag, det gör de betydligt lättare att stiga upp. Ska strax göra lite kaffe så jag vaknar till ordentligt.

Idag ska vi ta en cykeltur till busstation för att fixa ett månadskort åt mig. Tydligen kan jag åka både buss och tåg med de.
Senare idag kommer Melissa med familj hit.

Jag ska även hinna med ett löppass ikväll. Nu ska jag komma igång ordentligt! Saknar löpningen. Jag ska ta det lugnt så inte mitt knä tar någon skada. Jag har lagt på mig alldeles för mycket onyttigt den sista tiden. Jag vill känna mig fräsch och framförallt pigg, vilket jag gör när jag tränar. Minst 3 löppass i veckan ska jag hinna med, även lite styrka vill jag få in i mitt schema. Det är ett löfte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar