söndag 16 oktober 2011

söndag


GODMORGON!
Till 7.30 fick jag sova idag, helt okej. Vi kom hem ganska sent igår (för att vara Ronja). Måste ändå få skryta, hon är otroligt snäll. Sällan är det gnäll och skrik när vi är borta. Vilket vi båda uppskattar. Det blir trevligast för alla. Trotsa hemma är inte så jättekul, men det är desto bättre.

Vi hade en super mysig dag och kväll ute i Sillviken. Runt 19 snåret hade grabbarna fiskat klart, då blev det tacos för oss alla. Barnen fick äta makaroner och korv vanlig middagstid.

Idag ska jag möta upp Ida och Sandra på UB. Vi ska gå igenom examinationsuppgiften som vi skriver tillsammans. Jag hoppas att vi får gjort en del idag. Förra gången blev det noll gjort, vi drack mest kaffe och surrade ;)
Ska göra mig i ordning nu så jag hinner! Det ser kallt ute, frost på bilarna.
Jag längtar otroligt mycket tills vi åker till GC, 5 veckor kvar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar