måndag 10 oktober 2011

Ny vecka för mig innebär..

Ny vecka. Det innebär mer praktik, mer plugg och ett steg närmare tentan (som jag för övrigt är rätt nervös över). Min första tenta vore ganska skönt att klara av, eftersom det är ssk huvudområde!

Helgen har varit toppen! Jag och Stina hade en toppenhelg (fred-lörd) i Skellefteå. Bilder hoppas jag på få visa senare när S skickat mig bilderna.
På söndagen praktiserade jag i Övik, det innebar en väldigt tidig morgon för att hinna till kl 6.45 då jag började. Det är tur jag trivs där annars hade det varit långa dagar, vilket det också är. Är aldrig hemma före 17.30 på dagarna.

Idag är jag ledig. Eller ledig är man väl aldrig när man studerar :) Jag ska plugga hela dagen. Många uppgifter ska filas på. Vore skönt att verkligen bocka av 3 stycken.

Därför ska jag hoppa in i duschen och sedan ladda en ny omgång kaffe så jag klarar mig hela dagen.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar