torsdag 20 oktober 2011

Praktiken är nu över

Min sista dag på praktiken är gjord. Känns faktiskt skönt med tanke på att jag är borta 11 timmar om dagen. Samtidigt kommer jag sakna personalen och patienterna. Det har varit en lärorik period. Men nu är jag redo att gå vidare.. Tentaplugg är vad som väntar! På grund av dom långa dagarna har jag knappt haft tid eller ork till att vara social med vänner, men nu är jag tillbaka igen :)

Helgen är fullspäckad. I morgon ska jag fixa pass, vi ska hälsa på Ulrika och lilla Jake och även hinna umgås med Linda o Hugo. På kvällen ska vi umgås med Melissa m familj.
Lördagen går i jobbets tecken, för både mig o Erik. Ronja sover då över hos pappa och Karin eftersom vi även jobbar på söndag. På kvällen ska Ida kika förbi på kaffe och surr.
Med andra ord kommer denna helg gå ganska snabbt.


1 kommentar: