torsdag 22 december 2011

Nöjd

Nu är jag nöjd och kan slappna av inför julhelgen. Alla julklappar är köpta och inslagna! Äntligen!

I morgon jobbar jag sedan på kvällen blir det bio för mig och Melissa, vi ska se The girl with the dragon tattoo. Vi börjar dock med taco middag för båda familjerna.
Resten av helgen jobbar faktiskt jag, dag pass så det känns helt okej. Såklart hade jag hellre velat vara ledig men i och med att jag får så lite studiemedel i januari så blir jag tvungen att dra in några slantar :)

Därför önskar jag Er en riktigt
GOD JUL

2 kommentarer:

  1. Må gott "gumman" ! Berätta om filmen var bra !

    KRAMAR till er 3, saknar ER !
    mamma

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt att gå på bio! Hoppas ni får trevligt! Själv så blir det att fixa det sista inför julafton, vi har rensat ute i gäststugan nu så nu får ni sova över på nyår:)

    GOD JUL till hela familjen!

    KRAM KRAM

    SvaraRadera