söndag 4 december 2011

Bilder från Kanarieöarna



Godmorgon!
Jag och Ronja har nyss vaknat...
Hon har faktiskt sovit riktigt bra på semestern, mellan 8-9 på morgonen! Dock har hon varit vaken längre på kvällen och även tagit siesta mitt på dagen.
Ronja har varit otroligt "lätt" att resa bort med. Det var inga problem på flyget (som ändå tog 6h). Jag var lite små orolig för lock i öronen, men hon var inte besvärad alls! Vilket underlättade resan.

Det har varit otroligt skönt att få komma bort 1 vecka (som för övrigt gått väldigt fort). Vi har haft tur med vädret, sol och bad varje dag!
Ronja älskar att bada, alla pooler är som sagt inte uppvärmda (där badar inte jag pga att det är så kallt), men Ronja ska i ändå o någon måste offra sig, vilket har blivit Erik :)
Annars har jag badat i havet 2 gånger, det var faktiskt riktigt skönt!

Annars har vi njutit och haft det skönt. Men man kan väl säga "Borta bra men hemma bäst"
Ingen i familjen är speciellt kry, hemsk hosta och förkylning!

Bjuder på några bilder:












4 kommentarer:

  1. Å vilka mysiga bilder! Ni verkar ha haft det superbra! Hoppas det känns helt OK att vara tillbaka i detta urtråkiga väder:)Vi hörs snart! KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara - Ronja är go !!!!
    mormor

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha haft det underbart! :)

    SvaraRadera