torsdag 29 december 2011

En heldag med plugg


Godmorgon!
Mina älsklingar har ganska nyss åkt i väg mot jobb/förskola.
Strax efter o9 beger jag mig mot Universitetet för en heldags plugg, även Melissa ska dit så vi kan luncha med varandra. Annars brukar jag vilja ha det ganska tyst när jag pluggar, så jag har bestämt att vi ska sitta i tysta rummet, annars vet jag att det lätt kan bli surrigt! :)
Jag ska försöka bocka av två kapitel idag! Ligger ganska bra till i min planering vilket känns riktigt skönt! Längtar tills jag tagit mig igenom boken så jag kan börja tenta plugga ordentligt!

Lite bilder från julafton tänkte jag bjuda på. Dock så hamnade dom i lite oordning när jag skulle lägga upp bilderna!

Många julklappar fick Ronja! Tomten var hon livrädd för, hon grinade i princip
hela tiden när tomten var där. Efteråt sa hon att ögonen var läskiga!
Dukat och klart!
Många julklappar under granen!
Vår söta lilla bakelse




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar