måndag 12 december 2011

Jag är en suris utan dess like

Min fina familj som jag är så stolt över.

Ikväll har jag verkligen varit en "suris", jag är lättirriterad, trött och har huvudvärk. Dels beror det på duggan i morgon, dels för att jag känner mig otillräcklig mellan varven.
Ett dygn har alldeles för kort!
Jag känner mig seriöst inte redo för morgondagens prov. Jag känner inte att jag kan allt som dom kräver att vi ska kunna. Det är frustrerande och jobbigt. Jag vill så gärna men det går inte att printa in på så här kort tid. Alla kanske inte vet vad en dugga är...? Det är mest ett tillfälle att "tenta av" halva kursen, vilket skulle vara väldigt skönt, såklart.
Viktigaste är så klart slut tentamen som går av stapel i januari. Den SKA jag klara!
Jag ser morgondagen som ett tillfälle att se hur mycket som egentligen fastnat. Just nu känns det som en enda röra uppe i hjärnan!

Nu ska jag och E se en film, jag ska försöka koppla bort allt som heter anatomi/fysologi för en stund.
Förhoppningsvis vaknar jag upp i morgon som en glad tjej ;)

2 kommentarer:

  1. Visst är det hemskt, svårt och jobbigt med fysiologi!!! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på er! Hoppas att det gick bra på duggan! :)

    SvaraRadera