tisdag 17 juli 2012

Kroksjö

Jag blir så less på mig själv ibland. Som i kväll till exempel! Efter middagen åkte vi ut till Kroksjö för att umgås med Eriks bror och familj.
Barnen är jämngamla så dom har verkligen hur roligt som helst. Busar och leker så fint!
Grabbarna skulle ut och fiska men innan fick barnen åka en sväng med båten + prova kasta lite medan mammorna satt vi strandkanten och surrade!
Underbar sommarkväll. Inga bilder tog jag dock, eftersom jag glömde mobilen! Därav inga bilder. Barnen var så söta i flytvästarna så jag hade verkligen velat ta några kort!

Erik är kvar för att prova fiskelyckan. Jag och Ronja var hemma vid 22, så hon somnade ganska fort efter det. Inge prat om tutten. Utan hon tog bara sin kudde och la igen sina vackra blå ögon. Mammas stora tjej!


Jag ska också göra natt nu.
Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar