onsdag 25 juli 2012

Från gullunge till monster på en hundradels sekund.

Denna 3 års trots håller på ge mig en infarkt snart. Det är tvära kast dessutom!
Ena stunden pussas och kramas vi. Hon berättar hur mycket hon älskar sin mamma och pappa (och bebisen), skrattar och är världens goaste gullunge till att totalomvändas och bli ett monster som man knappt känner igen. Hon skriker, trotsar, slåss, river sönder leksaker, kastar leksaker. Ja allt!
Allt detta för en TANDBORSTE. Nästan varje gång är det samma visa!
På morgonen och på kvällen.
Jag har så kort stubin nu att jag inte klarar av att ta några långa diskussioner. Jag måste gå i väg för att andas.
Puh!
Erik din semester är sååå efterlängtad!

3 kommentarer:

  1. Vet precis hur det är :( även hur det är när man dessutom är höggravid :(

    SvaraRadera
  2. Ledsen men ... jag skrattar bara gott ! Det är inte illa menat, men ...
    KRAM, jag älskar er !

    SvaraRadera
  3. Å vännen, du gör ett kanonjobb. En fantastisk fin och klok mamma. Aldrig klagar du heller över trötthet och "gravid-less-heten". Nu har E semester och nu får ni vara tillsammans och du får chansen att ladda batterierna för det som komma skall. PUSS

    SvaraRadera