måndag 23 april 2012

Tacksamhet

Jag sitter och äter mitt kvällsfika medan jag försöker smälta min dag, mycket information, mycket nytt!
Samtidigt så jag så tacksam över min placering. Jag känner mig tacksam över det jag har! Jag är tacksam att få vara frisk!
Det kommer vara jobbiga veckor, lärorika veckor och otroligt roliga veckor. Jag ser verkligen fram emot att utvecklas som blivande ssk.
På väg till NUS blev jag nästan tårögd. Vägen hit har inte varit helt enkel! Att aldrig ge upp är ett måtto som jag ofta strävar efter..
Jag är lyckligt lottad som får läsa sjuksköterskeutbildningen i Umeå!


Denna lilla spillevink gör mig så glad! Hon är otroligt mammig men så himla mysig. Vi skrattar och skojar mest hela tiden! En underbar ålder! Hon har sådan humor! Det finns massor av roliga saker hon säger och gör!
Sötaste & underbaraste Ronja. Kärleken till dig är enorm!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar