lördag 14 april 2012

"Mamma du har stor mage"

Ett citat som Ronja säger allt oftare nu för tiden. När hon sagt det ska hon viska till mig att hon ska få en lillasyster. Väldigt gulligt.
Vi kollade inte kön på ultraljudet så vi har så klart ingen aning vad som gömmer sig där inne. Det är Ronja som tror på en lillasyster. Spännande ska det bli!
Idag har vi gjort halvtid. 20 veckor. Tiden går verkligen snabbt.

I går åkte E iväg till Stockholm för att gå på MMA gala. Jag och Ronja hade därför en mysig tjejkväll igår.
I kväll får vi besök av Melissa & Lewis som ska sova över! Mysigt!
För mig och Melissa blir det film & surr.
Nu på förmiddagen tänkte jag ta med Ronja till statsbiblioteket, läsa lite böcker och kanske gå och ta en fika.

I morgon väntas kalas. Sedan ska jag även hinna med lite måsten, skriva ut papper, förbereda mig för VFU:n som startar om en vecka mm.


Hoppas Ni får en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar