tisdag 3 april 2012

Barn 2

Vi är två trötta tjejer! Just nu ligger vi i soffan o ser på tv.

Jag är så glad idag, för nu har jag fått min vfu placering. Jag ska vara 4 veckor på barn2. Det känns otroligt spännande. Jag kunde inte få en bättre placering! Samtidigt känns det lite läskigt. Jag har alltid undrat om jag klarar av att jobba med barn i den här situationen, så det här blir en utmaning. Jag ser VERKLIGEN fram emot detta!
I morgon ska jag ringa min handledare så jag får veta schema mm

3 kommentarer:

  1. Åh vilken toppenplacering! Grattis :) Tänk att Hugo har spenderat några dagar där. Hugaligen. Får hoppas att nästa utlandstripp går bättre :) Kramis!

    SvaraRadera
  2. Vad kul !! Lycka till !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad kul och spännande!! Grattis! Hoppas allt är bra med er! KRAM

    SvaraRadera