måndag 1 oktober 2012

1 oktober

Glad tjej i skogen

Vi tog babybjörn i stället för vagnen

Pysseltjejen

Innan vi gick mot öppna förskolan

Isabella satt nöjt och tittade på medan vi pysslade

Idag är det ingen vanlig dag utan min fars 60 års dag! Han och Karin är bortresta så vi firar han när dom kommer hem.

Detta är första veckan då Ronja börjar med sina 15h/v. Vi tänkte starta veckan med öppna förskolan, vi stressade dit i morse.. MEN det var stängt idag. Ronja blev väldigt besviken! Istället har vi varit i skogen och plockat lite blad i alla höstens fina färger mm som vi nu har suttit och pysslat med. Ronja är en pysseltjej, vilket jag tycker är kul och mysigt.

Nu ska jag plovka fram mellis för min stora tjej, jag ska dricka kaffe. Blev lite väl få timmar i natt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar