onsdag 23 maj 2012

Godkänd men ej nöjd

GODMORGON!
Vilken effektiv dag jag hade i går med pluggandet. Det är alltid så skönt att lägga sig och känna att man gjort något bra! Jag satt uppe till strax efter 22, det som har tagit tid är referenslistan och hur jag ska referera i löpande text! Svårt! Men nu tror jag att det är klart.
Ska finslipa en sista gång ikväll på arbetet. Detta arbete ska någon annan opponera på. Nervöst :)

Examinationen i går gick vägen, godkänd blev jag. Men ack så nervös jag blev när det var min tur! I verkliga livet hade det gått en aning snabbare. Jag tog tid på mig, ville dock inte missa något. Summan av kardemumman, jag är inte nöjd över min insats! Jag kan bättre, blir arg på mig själv att jag inte lyckades visa min lärare det. Men men..

Det är jag som lämnar Ronja idag, efter det ska jag åka förbi skolan och hämta ut lite tentor (är dålig på hämta ut tentor, har säkert 3-4st som bara ligger där) + höra om studieuppehåll i och med att jag är gravid. Vad denna graviditet går snabbt! v25 redan!
Ronja är underbar med magen, hon ska krama och pussa och prata med bebisen. Vi pratar mycket om bebisen. Det märkt tydligt att vi är förväntansfulla allihop!
"Vi måste vänta och vänta tills bebisen växt och blivit stor innan den vill komma" brukar Ronja säga. En klok tjej, som sin mor ;)

Nu ska jag gosa med Ronja innan det är dags att lämna henne!

1 kommentar:

  1. Erkki Norpinnen23 maj 2012 kl. 11:46

    Du är duktig du älskling! :) Kör hårt idag så ses vi sen! Puss puss

    SvaraRadera