måndag 27 februari 2012

Ny kurs

Erik har nyss åkt i väg för att träna. Ronja ser bolibompa, men snart ska jag säga att det är godnatt. Jag ska plugga och äta choklad (har kvar sedan helgen) :)

Ny kurs startade idag, farmakologi & biomedicin. Har faktiskt bara gluttat lite i böckerna än, läkemedels beräkningen gruvar jag mig för.. Denna matte verkar jag aldrig bli av med ;) Kursen känns riktigt intressant, i princip har vi egna studier under hela kursen förutom venprovning på KTC. Spännande & roligt ska det bli!

Annars är denna vecka rätt späckad med plugg. Vi har bokat grupprum på mb i veckan för plugg av anatomi/fysiologi. Ja, vi är 4 stycken som ska göra omtenta (av Umetjejerna), annars var det ungefär hälften i alla klasser (Umeå, Övik, Skellefteå). Jag är inte ensam!

Nu är det dags att natta lillan, jag måste börja bocka av lite streamade föreläsningar (ligger ute en hel del) på cambro.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar