fredag 17 februari 2012

17/2


Äntligen helg!
Jag och Ronja har tjejkväll, E och min bror har åkt upp till stugan i helgen. Så egentligen har vi tjejhelg.

Ikväll har vi ordnat med fredagsmys, popcorne & melon. Ronja har snart ätit upp en halv melon själv.. Det gäller att vara med om man vill smaka!
Några större planer för helgen har vi inte mer än att vi tänkte ta oss till bräntberget på söndag med vänner. Är vädret bra packar vi väskan!

Annars tänkte jag mig att vi skulle ta igen lite mor-dotter tid. Vissa veckor är det mycket plugg därav lite kvalitetstid med familjen.
Här framöver blir det till exempel mycket plugg, 2 kurser samtidigt i och med att jag har omtenta i fysiologi/anatomi.
Många tentor blir det inom kort. Till veckan har vi hemtenta (under 5 dagar), omtentan är den 3 mars, sedan har vi två tentor på nästa kurs.


Nu ska jag hugga in på popcornen innan
lillan ätit upp alla ;)

TREVLIG HELG!

1 kommentar:

  1. Snälla, skicka ner godingen med assistans, jag har också popcorn och melon ! Vill ha henne och gosa med! KRAM

    SvaraRadera