torsdag 12 januari 2012

Tandläkarbesöket & dissekering

Godmorgon!
I morse var det riktigt kämpigt att kliva upp! Det måste bli skärpning med sena kvällar, jag är helt såld i serien Sons of Anarchy som vi ser på kvällarna. Jag skulle lätt kunna fler avsnitt/per natt men Erik säger stopp :)

Tandläkarbesöket i går gick jättebra! Ronja var så himla duktig, jag är en stolt mamma! Väldigt spännande tyckte hon det var, syndes dock att hon tyckte det var lite obehagligt när hon var i munnen och räknade hennes tänder, med en lampa som bländade henne. Jag kunde inte hålla mig för skratt när hon låg i den stora stolen och gapade medan hon blundade hårt för att inte få den starka lampan i ögonen :) Sötnosen vår!
Efter besöket fick hon välja en leksak, hon hade svårt att välja men det blev en ring tillslut.
Första tandläkarbesöket kan vi nu checka av, nästa besök blir om 1,5 år ungefär.

Jag sitter och laddar inför denna dag, eller laddar kanske inte går men jag är lite pirrig och förväntansfull. Vi ska nämligen vara på NUS i dag för att dissekera. Det känns jätteroligt!

NU: Frulle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar