lördag 14 januari 2012

inre stress att inte lyckas..

Jag är väldigt duktig på stressa, en inre stress att inte lyckas finns alltid där, när det gäller skolan. Jag har suttit så sjukt många timmar med anatomin/fysiologin och skulle det inte gå vägen nu på torsdag kommer jag bryta i hop! Självklart vet jag att det inte är "hela värden" att misslyckas en gång, fler chanser kommer. Fysiologin är riktigt svår! Den är intressant och rolig men otroligt bökig innan jag hajar!
Min inre stress är nog jobbigast. Jag är inte på mitt bästa humör, lättirriterad o jobbig (säkert). Att somna i tid går inte! Erik och Ronja gör det bra som orkar stå ut med mig. Tack och lov så ger dom mig tid att plugga ifred. Dom åker ofta i väg så jag får sitta någon timme. TACK älskade ni!

Nu ger jag upp detta. Vi åker mot Busplaneten och busar med Stella och Lewis.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar