lördag 8 september 2012


Hej igen..
Jag är inte sådär jätte aktiv på blogga längre. Sedan lillasyster kom har jag knappt haft tid. Vi håller fortfarande på lära känna det lilla livet. En sak kan vi konstatera, hon är otroligt snäll! Äter och sover. Hon sover långa pass dessutom, så hon gör inte så mycket väsen för sig. 
Livet som 2barnsmamma känns därför väldigt bra än så länge :)
Ronja är stolt och vill gärna och ofta hålla i lillasyster (som fått namnet Isabella). Hon är väldigt snäll och försiktig vilket känns bra för oss alla. Samtidigt vill jag inte lämna systrarna själva tillsammans än. 

Får se om jag lägger ut någon förlossningsberättelse eller om jag håller det för oss själva.
Funderar (vilket jag gjort många gånger) på skaffa lösen. Just nu har jag noll blogg-lust. Kommer den tillbaka blir det nog lösen inom kort.
Någon som är intresserad av lösen då?

9 kommentarer:

  1. Ja första tiden äter och sover de små liven verkligen bara :)
    Vill gärna läsa isf :)

    SvaraRadera
  2. Det är jag i alla fall :-) Vilket fint namn på lillasyster ! KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag läser gärna! Fina namn!

    /Hannah

    SvaraRadera
  4. Jag är, och supergulligt namn på lillasyster :)

    SvaraRadera
  5. Jag me såklart! Ses snart, puss! :)

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna fortsätta läsa nu när jag har hittat tillbaka till din blogg! Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna fortsätta läsa din blogg! :)
    /Mia

    SvaraRadera
  8. Du har så fina tjejer! Vill gärna fortsätta läsa jag med.

    SvaraRadera
  9. Jag fortsätter gärna att läsa! :)

    SvaraRadera