tisdag 21 augusti 2012

Klagoinlägg.

Igår var jag och Kristina ute & plockade hallon. Vi hade riktigt tur med vädret! Idag är jag helt slut! Jag sover sjukt dåligt, är uppe flera ggr varje natt, dessutom tar det lång tid innan jag somnar om. Mina sömntimmar är få nu... Det är jobbigt att energin är noll!! Ronja är på förskolan så jag har all tid i världen att vila upp mig på dagarna vilket jag försöker göra idag. 100% vila är det inte, nästa vecka har jag en omtenta som jag hoppas hinna med.. Därför försöker jag plugga och vara fokuserad. Det är inte lätt!
Bebis lever rövare så det är svårt att fokusera. Är i vecka 37+3. Det närmar sig :)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina hallon du hittade! Jag plockade med en kompis igår och hittade tyvärr inte så mycket. Hoppas att du får sova gott framöver så att du orkar med tentan. Spännande att det är så nära! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ser läckert ut ! Hoppas jag kan hjälpa dig lite nu framöver.
    Kram gumman

    SvaraRadera