tisdag 13 mars 2012

Älskade lilla Ronja

(Bild från stugan. Längtar! Till påsk åker vi upp!)

Om ett litet tag ska jag cykla upp mot Uni för att plugga lite med Jennie. Efter lunch kör jag plugg hemma hos Ida, tillsammans med Sandra Det känns som jag kan mycket, men man vet aldrig. Det är en cambrotenta där vi har lite tid. Det gäller att veta på en gång, att kolla upp i böcker kommer jag ej hinna, dessutom kan man inte gå tillbaka till föregående fråga om man vill! Dåligt! Jag ska göra mitt bästa, mer går inte!

Angående den så kallade 3 års trotsen som härjar här hemma.. Vissa dagar är inte roliga för någon av oss! Jag undrar när det ska gå över? Det är tur vi är två och kan byta av varandra emellan åt. Nu låter det som hon är pina rakt igenom, men så är det absolut inte.
Älskade lilla Ronja. Det bästa vi har!



1 kommentar:

  1. Lycka till med pluggandet!!! SNART får jag träffa älskade (trotsiga??) Ronja.
    Längtar.

    SvaraRadera